W 2011 ciotka, po otwarciu AOW, pisała dla TuWrocław:
Według ostatnich danych średnia prędkość tramwajów nadal jest poniżej 12,8 kilometrów na godzinę, a autobusów 15,9. Na tle innych dużych miast w Polsce wciąż jesteśmy najgorsi. W Krakowie średnie prędkości eksploatacyjne dla tramwajów to 18,94 km/h a dla autobusów: 25,9.
(..) w ubiegłym tygodniu miasto, a konkretnie wiceprezydent Wojciech Adamski, zamiast przyspieszyć autobusy i tramwaje pozwolił MPK wprowadzić utajnione cięcia w komunikacji, na których spółka zyska milion, a budżet miasta drugi milion złotych. Przypomnijmy, że zniknęły średnio po dwa kursy rano i dwa wieczorem na 13 z 19 kursujących obecnie liniach tramwajowych (w tym także na linii 32, czyli słynnym Tramwaju Plus). "
Pięć lat minęło. Teraz najwolniej w Polsce jezdżą już wszyscy. Paraliżowanie ruchu samochodowego trwa. Wszyscy kopcą w korkach. Wymiana pieców na ogrzewanie gazowe jest śladowa.
W myśl Prawa telekomunikacyjnego (Dz.U. z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, iż w celu ułatwienia dostępu użytkowników do serwisu, wykorzystywane są pliki cookies (tzw. ciasteczka).
Jeśli nie wyrażają Państwo na to zgody, proszę wyłączyć obsługę cookies w ustawieniach swojej przeglądarki.>> więcej informacji o plikach cookies
ROBIN HOOD( 16-12-22 18:07:12 #1 )
Podsumowanie statystyczne Ekstraklasy
Na zawodników z zagranicy najchętniej stawiał Śląsk (56%)!!!!
http://www.90minut.pl/news/273/news2737510-Podsumowanie-statystyczne-Ekstraklasy.html
Tommy( 16-11-23 10:06:23 #0 )
z notatnika ciotki
W 2011 ciotka, po otwarciu AOW, pisała dla TuWrocław:
Według ostatnich danych średnia prędkość tramwajów nadal jest poniżej 12,8 kilometrów na godzinę, a autobusów 15,9. Na tle innych dużych miast w Polsce wciąż jesteśmy najgorsi. W Krakowie średnie prędkości eksploatacyjne dla tramwajów to 18,94 km/h a dla autobusów: 25,9.
(..) w ubiegłym tygodniu miasto, a konkretnie wiceprezydent Wojciech Adamski, zamiast przyspieszyć autobusy i tramwaje pozwolił MPK wprowadzić utajnione cięcia w komunikacji, na których spółka zyska milion, a budżet miasta drugi milion złotych. Przypomnijmy, że zniknęły średnio po dwa kursy rano i dwa wieczorem na 13 z 19 kursujących obecnie liniach tramwajowych (w tym także na linii 32, czyli słynnym Tramwaju Plus). "
Pięć lat minęło. Teraz najwolniej w Polsce jezdżą już wszyscy. Paraliżowanie ruchu samochodowego trwa. Wszyscy kopcą w korkach. Wymiana pieców na ogrzewanie gazowe jest śladowa.