ad: pasy są potrzebne ze wzlędu na częste awarie wind (#756698 / #21)
Z artykułu wynika, że burdel się nie zrobi, bo cykle pozwalają na wydzielenie zielonego dla pieszych. Poobserwowałem sobie kiedyś stojąc pod Pasażem światła w kierunku zachodnim i rzeczywiście tak było - piesi mogliby regularnie przejść z/do jajka za darmo.
Dostępności 24h nie uzyskasz, bo choćby i ekpia remontowa mieszkała w tych windach, to sama naprawa też może trwać, a źródło problemu może też leżeć na zewątrz (brak prądu?). Co jakiś czas windy będą niedostępne i tyle. Czasam niedostępne będą wszystkie. Skoro można zabezpieczyć się na taką ewentualność nie wpływając na ruch kołowy, to czemu by tego nie zrobić?*
*moim zdaniem powinno się to zrobić niezależnie od wpływu na ruch kołowy, ale to już kwestia punktu widzenia, podejścia, filozofii, jakkolwiek to nazwać
ad: pasy są potrzebne ze wzlędu na częste awarie wind (#756695 / #18)
no to to akurat jest skandal, bo ja rozumiem że jeśli jest komunikacja windami to serwis tych wind powinien być 24 h,
morol -- zróbmy jedne pasy, awaryjne, ale nie malujmy ich w każdym kierunku bo się zrobi taki burdel ze żaden system tego nie ogarnie.
ps. Z tymi windami to rzeczywiście skinowski numer
ad: pasy są potrzebne ze wzlędu na częste awarie wind (#756696 / #19)
To prawda, że autorzy zaproponowali plaster na złamaną rękę, ale nie zmienia to faktu, że plaster też się czasem przyda. Windy nie powinny psuć się regularnie, ale czasem, jak każde urządzenie, psuć się będą, albo będą chwilowo wyłączone z użycia z innego powodu (konserwacja or whatever). Fajnie by było, by osoby nie mogące korzystać ze schodów miały wówczas opcję zapasową, bo obecnie mogą jedynie zostać na jajku i patrzeć, jak ładnie słońce zachodzi, albo wsiąć do pojazdu i pojechać na inny przystanek.
ad: Zlikwidujmy wszystkie PdP w kraju (#756692 / #17)
"nie ma tylko na rondzie Reagana bo taka była jego konstrukcja"
Tyle, że to nieprawda.
Link w skrócie:
- projekt zakładał przejścia dla pieszych z wyspy na zewnątrz, ale zostały one usunięte na życzenie inwestora (miasto)
- obecny cykl świetlny pozwala na wyznaczenie zielonego dla pieszych
- pasy są potrzebne ze wzlędu na częste awarie wind
Wróbelki ćwierkają (już od wielu lat, więc to kolejne pokolenia wróbelków), że pasy wywalono na życzenie Pasażu Grunwaldzkiego, by kierować ruch z jajka prosto w jego kierunku.
ad: Zlikwidujmy wszystkie PdP w kraju (#756689 / #15)
Byłeś kiedyś na Pl Grunwaldzkim?
przecież przejść naziemnych jest tam w chuj!
nie ma tylko na rondzie Reagana bo taka była jego konstrukcja, ba samo rondo z definicji ma usprawniać ruch kołowy a nie spowalniać.
ja czasem mam wrażenie ze w dyskusjach z Tommym niektórzy wyłączają szare komórki i skupiają się tylko aby dopierdolić.
ad: A jeździć będziesz jeszcze wolniej, niedługo na rondzie Reagana wymalują pasy i znów tabuny będą lecieć na czerwonym do tramwaju i dzięki temu znów połowa aut mniej zdoła przejechać na jednym cyklu. (#756689 / #15)
"Trochę współczuję Ci tego Twojego paranoicznego bólu dupy o przepustowość, która się nie zmieni"
:) no niestety,zmieni, znacznie spadnie. I daruj sobie te nieco chamskie wtręty. Nie umiesz po ludzku rozmawiać, nie odzywaj się.
ad: A jeździć będziesz jeszcze wolniej, niedługo na rondzie Reagana wymalują pasy i znów tabuny będą lecieć na czerwonym do tramwaju i dzięki temu znów połowa aut mniej zdoła przejechać na jednym cyklu. (#756684 / #14)
Zlikwidujmy wszystkie PdP w kraju bo przecież ktoś może przejść na czerwonym. Trochę współczuję Ci tego Twojego paranoicznego bólu dupy o przepustowość, która się nie zmieni.
ad: A jeździć będziesz jeszcze wolniej, niedługo na rondzie Reagana wymalują pasy i znów tabuny będą lecieć na czerwonym do tramwaju i dzięki temu znów połowa aut mniej zdoła przejechać na jednym cyklu. (#756683 / #13)
napisałem, cytuję: "A jeździć będziesz jeszcze wolniej, niedługo na rondzie Reagana wymalują pasy i znów tabuny będą lecieć na czerwonym do tramwaju i dzięki temu znów połowa aut mniej zdoła przejechać na jednym cyklu"
na co Txiki: "Nie znasz się to się nie wypowiadaj, błagam. Cykle nie ulegną zmianie."
Usłyszę: "sorry Tommy ale nie rozumiem sensu słów i zdań" czy pomilczysz albo pójdziesz w zaparte???
ad: A jeździć będziesz jeszcze wolniej, niedługo na rondzie Reagana wymalują pasy i znów tabuny będą lecieć na czerwonym do tramwaju i dzięki temu znów połowa aut mniej zdoła przejechać na jednym cyklu. (#756671 / #12)
czytać ze zrozumieniem w szkole nie nauczyli?
to wyjaśnię, co napisałem: ja nic nie mówię o cyklach i ich zmianie. Ja mówie o ludziach, studenciakach głównie, którzy będą biegać na czerwonym, na czerwonym, do tramwaju. Teraz nie biegają, sto procent chodzi pod ziemią. Bedą mieli pasy, będa biegać na czerwonym. Auto ma wtedy zielone, nie przejedzie, bo studenciaki będą biec.
Dociera tak łopatologicznie? O co teraz będziesz błagał?
ad: A jeździć będziesz jeszcze wolniej, niedługo na rondzie Reagana wymalują pasy i znów tabuny będą lecieć na czerwonym do tramwaju i dzięki temu znów połowa aut mniej zdoła przejechać na jednym cyklu. (#756663 / #10)
ale Kambala.... błądzisz, analityk i inżynier ruchu Ci powie, ze przepustowość ogranicza i tak wąskie gardło na trasie.
Czyli nieważne, czy lecisz trzema pasami czy jednym, i tak staniesz w tym gardle.
Intrygujące to są przemyślenia. A jeździć będziesz jeszcze wolniej, niedługo na rondzie Reagana wymalują pasy i znów tabuny będą lecieć na czerwonym do tramwaju i dzięki temu znów połowa aut mniej zdoła przejechać na jednym cyklu. Szczególnie że to studencka okolica, będą latać na czerwonym aż miło.
Potem magiastrat zapłacze, że nadal jeździmy coraz wolniej i wysnuje z tego wnioski, ze jeżdzimy wolniej nie z powodu zwężeń, świateł, ograniczeń, braku alternatyw drogowych ale dlatego, że za dużo nas jeździ.
Więc znów coś zamkną albo zwężą, żebyś Kambala posuwał na rowerku.
W takim mieście żyjemy. Taką władzę wybraliście.
opinie swa opieram na obserwacji rozwiązań komunikacyjnych, nie będę przytaczał Ci przykładów bo było ich tutaj pełno.
Wg mnie nie trzeba posiadać jakiegoś super analitycznego umysłu aby przewidzieć ze większe korki będą jaka się z trzech pasów zrobi dwa, albo dodając sygnalizatory świetlne do 50 m.
:-)
Projekt nie został przemyślany na żadnym etapie
Tu siÄ™ mylisz.
A co do inżynierii ruchu a w zasadzie braku sensownej strategii w tym temacie to jest clue całości. Tak jak z młotkiem. Można go wykorzystać i zdzielić się nim w głowę. To nie wina młotka.
ad: ad:Projekt otrzymał ogromne dofinansowanie i jego kolejny etap również jest finansowany przede wszystkim ze źródeł zewnętrznych. (#756643 / #5)
Hmmm... Mnie bardzo zastanawia fakt, że miasto stawia jeśli chodzi o KZ na tramway (nawet ostatni wywiud Słońca Sudetów to potwierdza). Jak pokazały dzisiejsze (żeby daleko nie szukać) sytuacje, wystarczy zdarzenie losowe o nieprzewidzianych rozmiarach i mamy już paraliż całego miasta.
Podobnie z działającym pożal się Boże "systemem" ITS. PRIORYTET tramway!! Jest to założenie z góry chore (vide walki o tramway z magistrackim metrobusem na ND), co nietrafione. Do ilu rozbudowanych i rozwiniętych nad wyraz peryferyjnych dzielnic Wrocławia dociera tramway? Ludzie jadący w autobusach KZ są traktowani na równi z użytkownikami blaszaków... (prosty przykład: linia 126 przecinająca w paru miejscach linie tramwayowe/Hallera, Grabiszyńska/ ma dokładnie tak samo wydłużony czas przejazdu jak jadący samochodem, którzy nie muszą dodatkowo zatrzymywać na przystankach). Jak widać to w działaniach miasta (SS?), budowa linii tramwayowych trwa latami i jakoś niespieszno to idzie... Ale cóż budujemy metro!
A prostych rozwiązań komunikacyjnych nie potrafio wprowadzić! Ech....
ad:Projekt otrzymał ogromne dofinansowanie i jego kolejny etap również jest finansowany przede wszystkim ze źródeł zewnętrznych. (#756639 / #3)
tylko chyba nie o to powinno chodzić w pomocy z UE ze to nie myśmy dali to oni dali....
Projekt nie został przemyślany na żadnym etapie, moż e i taki mamy klimat ze we Wro nie będzie działać taki system, dlatego trzeba go była na początku przeanalizować i zdecydować czy taki zakup ma jakikolwiek sens.
Poza tym nie oszukujmy się inżynieria ruchu to u nas temat w powiajakach. Ja nei znając sie na tym ani troche w kilkunastu miejscach we Wro zastosował bym lepsze rozwiązania niż ci "nżynierowie ruchu co to analizują zebrane dane" ale mmoże problem polega na tym ze ja od 25 lata poruszam się po tym mieście, autobusem, tramwajem, samochodem, rowerem....a oni tylko piechotą?
W artykule jest podane ile dał. Rozumiem, że jak ktoś inny dał ~85 melonów to można sobie serwery do smażenia jajek wykorzystać?
Nie kumam pompy tego artykułu w fazie "nauki" inzynierów/systemu gdzie pińcet samochodów czeka do lewoskrętu bo 5km dalej tramłaj z pętli dopiero startuje...
Trzeba oddzielić dwie sprawy. Narzędzia (rozumiane jako infrastruktura drogowa, kablowa, platforma informatyczna którą należało wybudować bez względu na fakt jaki/który dostawca ITS wygrał postępowanie) jakie "zakupiono" za te 100 milionów od umiejętności posługiwania się tym systemem i budowę struktury, która realnie jest w stanie to robić. Jak sobie kupisz urządzenie z którego potrafisz skorzystać np. w 20% to narzekania na to, że to urządzenie jest do dupy bo niewiele na nim jesteś w stanie zrobić trzeba traktować raczej z przymrużeniem oka (co nie zmienia faktu, że być może decyzja biznesowa o zakupie takiego systemu była błędna). A co do tych mitycznych 100 milionów (dokładnie było chyba 106) to niech ktoś sprawdzi ile dał na to budżet miasta Wrocławia. Projekt otrzymał ogromne dofinansowanie i jego kolejny etap również jest finansowany przede wszystkim ze źródeł zewnętrznych.
Podróżowanie jest łatwiejsze. Jak we Wrocławiu usprawniono komunikację?
"Zbiera dane na przestrzeni czasu. Następnie inżynierowie ruchu analizują zebrane dane i szukają powtarzalnych prawidłowości ? mówi Ewa Mazur."
System za 100 mln w którym inżynierowie szukają powtarzalnych prawidłowości. Hi hi hi...
W myśl Prawa telekomunikacyjnego (Dz.U. z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, iż w celu ułatwienia dostępu użytkowników do serwisu, wykorzystywane są pliki cookies (tzw. ciasteczka).
Jeśli nie wyrażają Państwo na to zgody, proszę wyłączyć obsługę cookies w ustawieniach swojej przeglądarki.>> więcej informacji o plikach cookies
morol — kambala( 15-07-22 11:27:33 #22 )
ad: pasy są potrzebne ze wzlędu na częste awarie wind (#756698 / #21)
Z artykułu wynika, że burdel się nie zrobi, bo cykle pozwalają na wydzielenie zielonego dla pieszych. Poobserwowałem sobie kiedyś stojąc pod Pasażem światła w kierunku zachodnim i rzeczywiście tak było - piesi mogliby regularnie przejść z/do jajka za darmo.
Dostępności 24h nie uzyskasz, bo choćby i ekpia remontowa mieszkała w tych windach, to sama naprawa też może trwać, a źródło problemu może też leżeć na zewątrz (brak prądu?). Co jakiś czas windy będą niedostępne i tyle. Czasam niedostępne będą wszystkie. Skoro można zabezpieczyć się na taką ewentualność nie wpływając na ruch kołowy, to czemu by tego nie zrobić?*
*moim zdaniem powinno się to zrobić niezależnie od wpływu na ruch kołowy, ale to już kwestia punktu widzenia, podejścia, filozofii, jakkolwiek to nazwać
kambala — morol( 15-07-22 10:53:05 #21 )
ad: pasy są potrzebne ze wzlędu na częste awarie wind (#756695 / #18)
no to to akurat jest skandal, bo ja rozumiem że jeśli jest komunikacja windami to serwis tych wind powinien być 24 h,
morol -- zróbmy jedne pasy, awaryjne, ale nie malujmy ich w każdym kierunku bo się zrobi taki burdel ze żaden system tego nie ogarnie.
ps. Z tymi windami to rzeczywiście skinowski numer
morol — Tommy( 15-07-22 10:44:37 #20 )
ad: pasy są potrzebne ze wzlędu na częste awarie wind (#756696 / #19)
To prawda, że autorzy zaproponowali plaster na złamaną rękę, ale nie zmienia to faktu, że plaster też się czasem przyda. Windy nie powinny psuć się regularnie, ale czasem, jak każde urządzenie, psuć się będą, albo będą chwilowo wyłączone z użycia z innego powodu (konserwacja or whatever). Fajnie by było, by osoby nie mogące korzystać ze schodów miały wówczas opcję zapasową, bo obecnie mogą jedynie zostać na jajku i patrzeć, jak ładnie słońce zachodzi, albo wsiąć do pojazdu i pojechać na inny przystanek.
Tommy( 15-07-22 09:10:53 #19 )
pasy są potrzebne ze wzlędu na częste awarie wind
no to jest hit
to jest Wrocław w pigułce
morol — kambala( 15-07-22 08:36:10 #18 )
ad: Zlikwidujmy wszystkie PdP w kraju (#756692 / #17)
"nie ma tylko na rondzie Reagana bo taka była jego konstrukcja"
Tyle, że to nieprawda.
Link w skrócie:
- projekt zakładał przejścia dla pieszych z wyspy na zewnątrz, ale zostały one usunięte na życzenie inwestora (miasto)
- obecny cykl świetlny pozwala na wyznaczenie zielonego dla pieszych
- pasy są potrzebne ze wzlędu na częste awarie wind
Wróbelki ćwierkają (już od wielu lat, więc to kolejne pokolenia wróbelków), że pasy wywalono na życzenie Pasażu Grunwaldzkiego, by kierować ruch z jajka prosto w jego kierunku.
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3314490,moj-reporter-rondo-reagana-to-bubel-dlaczego-nie-zrobili-pasow-choc-byly-w-projekcie,id,t.html
kambala — txiki( 15-07-22 07:23:15 #17 )
ad: Zlikwidujmy wszystkie PdP w kraju (#756689 / #15)
Byłeś kiedyś na Pl Grunwaldzkim?
przecież przejść naziemnych jest tam w chuj!
nie ma tylko na rondzie Reagana bo taka była jego konstrukcja, ba samo rondo z definicji ma usprawniać ruch kołowy a nie spowalniać.
ja czasem mam wrażenie ze w dyskusjach z Tommym niektórzy wyłączają szare komórki i skupiają się tylko aby dopierdolić.
Tommy — txiki( 15-07-22 01:00:25 #16 )
ad: A jeździć będziesz jeszcze wolniej, niedługo na rondzie Reagana wymalują pasy i znów tabuny będą lecieć na czerwonym do tramwaju i dzięki temu znów połowa aut mniej zdoła przejechać na jednym cyklu. (#756689 / #15)
"Trochę współczuję Ci tego Twojego paranoicznego bólu dupy o przepustowość, która się nie zmieni"
:) no niestety,zmieni, znacznie spadnie. I daruj sobie te nieco chamskie wtręty. Nie umiesz po ludzku rozmawiać, nie odzywaj się.
txiki — Tommy( 15-07-22 00:00:41 #15 )
ad: A jeździć będziesz jeszcze wolniej, niedługo na rondzie Reagana wymalują pasy i znów tabuny będą lecieć na czerwonym do tramwaju i dzięki temu znów połowa aut mniej zdoła przejechać na jednym cyklu. (#756684 / #14)
Zlikwidujmy wszystkie PdP w kraju bo przecież ktoś może przejść na czerwonym. Trochę współczuję Ci tego Twojego paranoicznego bólu dupy o przepustowość, która się nie zmieni.
EOT
Tommy — Txiki( 15-07-21 22:38:31 #14 )
ad: A jeździć będziesz jeszcze wolniej, niedługo na rondzie Reagana wymalują pasy i znów tabuny będą lecieć na czerwonym do tramwaju i dzięki temu znów połowa aut mniej zdoła przejechać na jednym cyklu. (#756683 / #13)
napisałem, cytuję: "A jeździć będziesz jeszcze wolniej, niedługo na rondzie Reagana wymalują pasy i znów tabuny będą lecieć na czerwonym do tramwaju i dzięki temu znów połowa aut mniej zdoła przejechać na jednym cyklu"
na co Txiki: "Nie znasz się to się nie wypowiadaj, błagam. Cykle nie ulegną zmianie."
Usłyszę: "sorry Tommy ale nie rozumiem sensu słów i zdań" czy pomilczysz albo pójdziesz w zaparte???
Tommy — txiki( 15-07-21 22:36:00 #13 )
ad: A jeździć będziesz jeszcze wolniej, niedługo na rondzie Reagana wymalują pasy i znów tabuny będą lecieć na czerwonym do tramwaju i dzięki temu znów połowa aut mniej zdoła przejechać na jednym cyklu. (#756671 / #12)
czytać ze zrozumieniem w szkole nie nauczyli?
to wyjaśnię, co napisałem: ja nic nie mówię o cyklach i ich zmianie. Ja mówie o ludziach, studenciakach głównie, którzy będą biegać na czerwonym, na czerwonym, do tramwaju. Teraz nie biegają, sto procent chodzi pod ziemią. Bedą mieli pasy, będa biegać na czerwonym. Auto ma wtedy zielone, nie przejedzie, bo studenciaki będą biec.
Dociera tak łopatologicznie? O co teraz będziesz błagał?
txiki — Tommy( 15-07-21 13:21:36 #12 )
ad: A jeździć będziesz jeszcze wolniej, niedługo na rondzie Reagana wymalują pasy i znów tabuny będą lecieć na czerwonym do tramwaju i dzięki temu znów połowa aut mniej zdoła przejechać na jednym cyklu. (#756663 / #10)
Nie znasz się to się nie wypowiadaj, błagam.
Cykle nie ulegnÄ… zmianie.
Bartix — Tommy( 15-07-21 13:15:04 #11 )
ad: Czyli nieważne, czy lecisz trzema pasami czy jednym, i tak staniesz w tym gardle.
Wysłałeś już petycję do Ministra co by kasę na zwężkę na Boya-Żeleńskiego wysupłał?
http://wiadomosci.onet.pl/wroclaw/wszystkie-rece-na-poklad-walka-o-inwestycje-kolejowe-na-dolnym-slasku/g9f1x3
Tommy — kambala( 15-07-21 10:21:53 #10 )
ad: ad:Tu siÄ™ mylisz (#756654 / #8)
ale Kambala.... błądzisz, analityk i inżynier ruchu Ci powie, ze przepustowość ogranicza i tak wąskie gardło na trasie.
Czyli nieważne, czy lecisz trzema pasami czy jednym, i tak staniesz w tym gardle.
Intrygujące to są przemyślenia. A jeździć będziesz jeszcze wolniej, niedługo na rondzie Reagana wymalują pasy i znów tabuny będą lecieć na czerwonym do tramwaju i dzięki temu znów połowa aut mniej zdoła przejechać na jednym cyklu. Szczególnie że to studencka okolica, będą latać na czerwonym aż miło.
Potem magiastrat zapłacze, że nadal jeździmy coraz wolniej i wysnuje z tego wnioski, ze jeżdzimy wolniej nie z powodu zwężeń, świateł, ograniczeń, braku alternatyw drogowych ale dlatego, że za dużo nas jeździ.
Więc znów coś zamkną albo zwężą, żebyś Kambala posuwał na rowerku.
W takim mieście żyjemy. Taką władzę wybraliście.
Bartix — @ALL( 15-07-21 09:50:02 #9 )
Wpisujemy siÄ™! Oczywista dzielnicamy!
Aby nie było później czczego vulkanicznego biadolenia.
http://wiadomosci.onet.pl/wroclaw/wszystkie-rece-na-poklad-walka-o-inwestycje-kolejowe-na-dolnym-slasku/g9f1x3
kambala — melo( 15-07-21 08:39:50 #8 )
ad:Tu siÄ™ mylisz (#756645 / #7)
opinie swa opieram na obserwacji rozwiązań komunikacyjnych, nie będę przytaczał Ci przykładów bo było ich tutaj pełno.
Wg mnie nie trzeba posiadać jakiegoś super analitycznego umysłu aby przewidzieć ze większe korki będą jaka się z trzech pasów zrobi dwa, albo dodając sygnalizatory świetlne do 50 m.
:-)
melo( 15-07-20 15:44:42 #7 )
Projekt nie został przemyślany na żadnym etapie
Tu siÄ™ mylisz.
A co do inżynierii ruchu a w zasadzie braku sensownej strategii w tym temacie to jest clue całości. Tak jak z młotkiem. Można go wykorzystać i zdzielić się nim w głowę. To nie wina młotka.
krzycho — kambala( 15-07-20 15:44:31 #6 )
ad: ad:Projekt otrzymał ogromne dofinansowanie i jego kolejny etap również jest finansowany przede wszystkim ze źródeł zewnętrznych. (#756643 / #5)
Hmmm... Mnie bardzo zastanawia fakt, że miasto stawia jeśli chodzi o KZ na tramway (nawet ostatni wywiud Słońca Sudetów to potwierdza). Jak pokazały dzisiejsze (żeby daleko nie szukać) sytuacje, wystarczy zdarzenie losowe o nieprzewidzianych rozmiarach i mamy już paraliż całego miasta.
Podobnie z działającym pożal się Boże "systemem" ITS. PRIORYTET tramway!! Jest to założenie z góry chore (vide walki o tramway z magistrackim metrobusem na ND), co nietrafione. Do ilu rozbudowanych i rozwiniętych nad wyraz peryferyjnych dzielnic Wrocławia dociera tramway? Ludzie jadący w autobusach KZ są traktowani na równi z użytkownikami blaszaków... (prosty przykład: linia 126 przecinająca w paru miejscach linie tramwayowe/Hallera, Grabiszyńska/ ma dokładnie tak samo wydłużony czas przejazdu jak jadący samochodem, którzy nie muszą dodatkowo zatrzymywać na przystankach). Jak widać to w działaniach miasta (SS?), budowa linii tramwayowych trwa latami i jakoś niespieszno to idzie... Ale cóż budujemy metro!
A prostych rozwiązań komunikacyjnych nie potrafio wprowadzić! Ech....
kambala — melo( 15-07-20 15:24:47 #5 )
ad:Projekt otrzymał ogromne dofinansowanie i jego kolejny etap również jest finansowany przede wszystkim ze źródeł zewnętrznych. (#756639 / #3)
tylko chyba nie o to powinno chodzić w pomocy z UE ze to nie myśmy dali to oni dali....
Projekt nie został przemyślany na żadnym etapie, moż e i taki mamy klimat ze we Wro nie będzie działać taki system, dlatego trzeba go była na początku przeanalizować i zdecydować czy taki zakup ma jakikolwiek sens.
Poza tym nie oszukujmy się inżynieria ruchu to u nas temat w powiajakach. Ja nei znając sie na tym ani troche w kilkunastu miejscach we Wro zastosował bym lepsze rozwiązania niż ci "nżynierowie ruchu co to analizują zebrane dane" ale mmoże problem polega na tym ze ja od 25 lata poruszam się po tym mieście, autobusem, tramwajem, samochodem, rowerem....a oni tylko piechotą?
Bartix — melo( 15-07-20 12:19:05 #4 )
"ile dał na to budżet miasta Wrocławia"
W artykule jest podane ile dał. Rozumiem, że jak ktoś inny dał ~85 melonów to można sobie serwery do smażenia jajek wykorzystać?
Nie kumam pompy tego artykułu w fazie "nauki" inzynierów/systemu gdzie pińcet samochodów czeka do lewoskrętu bo 5km dalej tramłaj z pętli dopiero startuje...
melo( 15-07-20 12:11:39 #3 )
Trzeba oddzielić dwie sprawy. Narzędzia (rozumiane jako infrastruktura drogowa, kablowa, platforma informatyczna którą należało wybudować bez względu na fakt jaki/który dostawca ITS wygrał postępowanie) jakie "zakupiono" za te 100 milionów od umiejętności posługiwania się tym systemem i budowę struktury, która realnie jest w stanie to robić. Jak sobie kupisz urządzenie z którego potrafisz skorzystać np. w 20% to narzekania na to, że to urządzenie jest do dupy bo niewiele na nim jesteś w stanie zrobić trzeba traktować raczej z przymrużeniem oka (co nie zmienia faktu, że być może decyzja biznesowa o zakupie takiego systemu była błędna). A co do tych mitycznych 100 milionów (dokładnie było chyba 106) to niech ktoś sprawdzi ile dał na to budżet miasta Wrocławia. Projekt otrzymał ogromne dofinansowanie i jego kolejny etap również jest finansowany przede wszystkim ze źródeł zewnętrznych.
krzycho( 15-07-20 12:05:29 #2 )
Następnie inżynierowie ruchu analizują zebrane dane i szukają powtarzalnych prawidłowości ? mówi Ewa Mazur."
No przeca system się dopiero uczy, a inżynierowie to hohoho... już umią... I to tylko dlatego!
Ale jak juz zacznie działać to my wszystkie w XXIII wieku bendom!! Mają rozmach....!!
ROBIN HOOD — Bartix( 15-07-20 11:52:21 #1 )
ad: Podróżowanie jest łatwiejsze. Jak we Wrocławiu usprawniono komunikację? (#756636 / #0)
System za 100baniek a nie ma autobusu lotnisko-dworzec kurwa mac ,dwa razy jechalem 406 i skapitulowalem
Bartix( 15-07-20 10:55:47 #0 )
Podróżowanie jest łatwiejsze. Jak we Wrocławiu usprawniono komunikację?
"Zbiera dane na przestrzeni czasu. Następnie inżynierowie ruchu analizują zebrane dane i szukają powtarzalnych prawidłowości ? mówi Ewa Mazur."
System za 100 mln w którym inżynierowie szukają powtarzalnych prawidłowości. Hi hi hi...
http://funduszeue.wp.pl/informacje/podrozowanie-jest-latwiejsze-jak-we-wroclawiu-usprawniono-komunikacje_s254?utm_source=WP_SG&utm_medium=WP_SG_modul2&utm_content=promo&utm_campaign=wp_support