Wiceprezydent Wojciech Adamski w marcu 2011 r. zapewniał, że tramwaje plus będą miały pierwszeństwo na każdym skrzyżowaniu, a ich średnia prędkość wyniesie 20-25 km na godz.
(...) Według ostatnich dostępnych danych, z końca 2012 roku, już po uruchomieniu ITS, linia 33plus jeździła ze średnią prędkością 17,9 km na godz. i była jedną z wolniejszych.
To ładne jest... A całość to niezłe podsumowanie ostatnich, wybitnie nieudolnych lat we wrocławskiej komunikacji zbiorowej.
W myśl Prawa telekomunikacyjnego (Dz.U. z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, iż w celu ułatwienia dostępu użytkowników do serwisu, wykorzystywane są pliki cookies (tzw. ciasteczka).
Jeśli nie wyrażają Państwo na to zgody, proszę wyłączyć obsługę cookies w ustawieniach swojej przeglądarki.>> więcej informacji o plikach cookies
Furys( 14-02-26 10:19:24 #0 )
Sen o Wrocławiu
Wiceprezydent Wojciech Adamski w marcu 2011 r. zapewniał, że tramwaje plus będą miały pierwszeństwo na każdym skrzyżowaniu, a ich średnia prędkość wyniesie 20-25 km na godz.
(...) Według ostatnich dostępnych danych, z końca 2012 roku, już po uruchomieniu ITS, linia 33plus jeździła ze średnią prędkością 17,9 km na godz. i była jedną z wolniejszych.
To ładne jest... A całość to niezłe podsumowanie ostatnich, wybitnie nieudolnych lat we wrocławskiej komunikacji zbiorowej.
http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,15520637,Wycieli__plusy__z_komunikacji__Postawili_na_niej_krzyzyk.html